Μονσεράτ με οδοντωτό τρένο, γευσιγνωσία φαγητού και κρασιού –

Juli 25, 2022 0 Von admin

Όταν ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε σε ένα δρομολόγιο για τη Βαρκελώνη, μπήκαμε αμέσως στον πειρασμό να δοκιμάσουμε μια οινογευσία, λαμβάνοντας υπόψη τις πανέμορφες γύρω βουνοκορφές.

Μια γρήγορη αναζήτηση αργότερα και βρήκαμε το Castlexperience περιηγήσεις κρασιού στο Μονσεράτ. Όλες οι κρατήσεις για τις 13 Ιουλίου, φροντίσαμε να περάσουμε νωρίς το βράδυ, προτού φτάσουμε στο σημείο συνάντησης για τις 09:25, τον σταθμό των λεωφορείων.

Το πούλμαν δεν απογειώνεται μέχρι τις 09:45, αλλά θέλουν να φτάσετε νωρίς, καθώς αποχωρούν αρκετά γρήγορα αυτή τη στιγμή, ώστε να μην θέλετε να μείνετε πίσω. Θα βρείτε το περίπτερο Castlexperience στον πρώτο όροφο, τμήμα Β, ενώ θα συναντήσετε τους οδηγούς δίπλα στο πούλμαν.

Ο οδηγός μας για την ημέρα ήταν η Νηρέα, μαζί με δύο άλλους που ήταν στο πούλμαν που οδήγησε τις άλλες κρατήσεις, που σημαίνει ότι η ομάδα μας ήταν περίπου 12 άτομα.

Αναχωρείτε για το Μονσεράτ με ένα κλιματιζόμενο πούλμαν, το οποίο διαρκεί περίπου μία ώρα, ενώ ο ξεναγός θα σας μιλήσει για την ιστορία της περιοχής και θα σας δώσει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Φτάσαμε στο εκπληκτικό Μονσεράτ, με τα γύρω βουνά να δημιουργούν υπέροχες φωτογραφίες, αν και έπρεπε να πάμε γρήγορα στη σκιά καθώς η ζέστη ήταν αρκετά έντονη.

Εδώ κάναμε την εκπληκτική βόλτα με το τρένο με οδοντωτό τροχό, ανεβάζοντάς σας την πλαγιά του βουνού με εκπληκτική θέα. Λατρεύω μια βόλτα με τρένο με θέα, γι‘ αυτό και είμαστε τόσο γοητευμένοι με την πιθανή επίσκεψη στην Ελβετία, ενώ αυτή θα θεωρηθεί η καλύτερη που έχω κάνει μέχρι τώρα.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την αγορά εισιτηρίων ή για το πού θα πάτε, καθώς ο οδηγός σας σας οδηγεί από την αρχή μέχρι το τέλος. Παίρνετε ένα διαφορετικό πούλμαν πίσω στο τέλος της ημέρας, οπότε φροντίστε να μην αφήσετε κανένα αγαθό στο πούλμαν αν κάνετε το ταξίδι.

Μόλις ανεβείτε με το τρένο με οδοντωτό τροχό, θα έχετε μια ξενάγηση στο Μοναστήρι του Μονσεράτ, καθώς και στη γύρω περιοχή.

Μερικά από τα κτίρια κάτω από τα βραχώδη βουνά ήταν ξενοδοχεία, που καταλαμβάνονταν σε μεγάλο βαθμό από ανθρώπους στο μήνα του μέλιτος, καθώς επιλέγουν κάπου με εκπληκτική θέα για να περάσουν τις ιδιαίτερες μέρες τους μαζί, ενώ το άλλο μεγάλο κτίριο ήταν όπου ζουν οι ιερείς.

Υπήρχαν κεριά που άναψαν άνθρωποι που έκαναν ευχές, καθώς και σημειώσεις γραμμένες και τοποθετημένες στις ρωγμές του τοίχου. Μας δόθηκε μια ώρα να περιπλανηθούμε, οπότε είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια μίνι πεζοπορία, με δέκα λεπτά για να προσφέρουμε πιο γραφική θέα, ενώ υπήρχε μια εναλλακτική διαδρομή 45 λεπτών, αλλά στη ζέστη των 36 βαθμών Κελσίου, αποφασίσαμε ότι αυτό μπορεί να είναι μια μικρή πρόκληση.

Ο οδηγός μας έδωσε επίσης ένα εισιτήριο για να δοκιμάσουμε τα τοπικά ποτά στο κατάστημα δώρων. Νόμιζα ότι αυτό θα ήταν ένα μόνο σφηνάκι, αλλά στην πραγματικότητα ήταν ένα σφηνάκι με τέσσερα διαφορετικά ποτά που πούλησαν, καθώς και ένα κέρασμα αρτοποιείου. Δεν σε πίεσαν να αγοράσεις απολύτως τίποτα, ωστόσο ερωτεύτηκα το λικέρ φουντουκιού και έπρεπε να αγοράσω ένα μπουκάλι!

Ο ξεναγός είχε ορίσει ένα σημείο για να συναντηθούμε ξανά στη 1:15, όπου στη συνέχεια ξεκινήσαμε προς το μέρος όπου μας περίμενε το πούλμαν, πριν κάνουμε ένα ταξίδι στην πλαγιά του βουνού (και πάλι, αν φοβάστε τα ύψη, μπορεί να θέλετε να καθίσετε στο εσωτερικό, ώστε να μην χρειάζεται να κοιτάτε κάτω).

Το ταξίδι με το πούλμαν ήταν μόνο περίπου 10 λεπτά πριν φτάσουμε στο οινοποιείο, όπου μας οδήγησαν σε ένα μεγάλο δωμάτιο με τα τραπέζια όλα στρωμένα για εμάς.

Λάβαμε ένα γεύμα τριών πιάτων, ξεκινώντας το ισπανικό κλασικό ορεκτικό, την κρύα σούπα Gazpacho. Ειλικρινά, είχα ξαναφτιάξει Gazpacho και δεν ήμουν θαυμαστής, αλλά αυτό ήταν υπέροχο, ίσως είμαι απλά μια τρομερή μαγείρισσα!

Ακολουθώντας το Gazpacho, λάβαμε στη συνέχεια το κύριο πιάτο μας, που αποτελείται από κοτόπουλο, πατάτα και σπαράγγια, ενώ οι χορτοφάγοι έλαβαν ένα γεύμα με φαλάφελ.

Δεν είμαι πολύ επιδόρπιος, συνήθως προτιμώ το αλμυρό φαγητό, αλλά πραγματικά εξεπλάγην από το πόσο μου άρεσε το κέικ στο τέλος. Ήταν μια πουτίγκα παντεσπάνι με παχύφυτη κρέμα. Βρέθηκα να ψάχνω τριγύρω για περισσεύματα! Όχι ότι πεινούσα μετά από όλο αυτό το φαγητό, ήταν ακριβώς η σωστή ποσότητα.

Μας έδωσαν επίσης μερικά ποτήρια κρασί, μου συνέστησαν το λευκό για αρχή και το κόκκινο για να ταιριάζει με το κυρίως πιάτο, αλλά πήγα για λευκό κρασί και με τα δύο, καθώς μου άρεσε πολύ.

Μόλις τακτοποιήθηκαν όλα τα φαγητά, σηκωθήκαμε και αρχίσαμε να περιπλανιόμαστε στους πανέμορφους αμπελώνες προς τον χώρο οινογευσίας, που ήταν γραφικός.

Δοκιμάσαμε τρία διαφορετικά κρασιά, ένα λευκό και δύο κόκκινα, ενώ εγώ προσωπικά προτίμησα το δεύτερο κόκκινο. Η Νηρέα είχε πολλές γνώσεις τις οποίες μοιράστηκε μαζί μας, μιλώντας μας για τις βασικές διαφορές και τις γευστικές νότες που θα μπορούσαμε να περιμένουμε.

Συνειδητοποίησα ότι δεν είχα την παλέτα όλων των άλλων, που πήραν νότες για δαμάσκηνα, ροδάκινο, μήλο, αχλάδι κ.λπ., αλλά ήταν υπέροχο που το άκουσα ότι ήταν υποκειμενικό και προσωπική εμπειρία, καθώς είμαι ακόμα πολύ νέος στο πίνοντας κρασί.

Στη συνέχεια, είχαμε λίγο επιπλέον χρόνο πριν ξεκινήσουμε, οπότε κάποιοι παρήγγειλαν μερικά ποτήρια κρασί και χαλάρωσαν στις καρέκλες, απολαμβάνοντας τα όμορφα αξιοθέατα, άλλοι ανέβηκαν στον πύργο για να δουν 360 θέα στο Μονσεράτ, ενώ κάποιοι περπάτησαν επίσης στον αμπελώνα. Αποφασίσαμε να κάνουμε και τα τρία!

Θα μπορούσατε επίσης να παραγγείλετε μερικά μπουκάλια από το κρασί που δοκιμάσατε από τον χώρο του μπαρ, τα οποία ήταν όλα παραδοσιακό καταλανικό κρασί από τον αμπελώνα.

Στη συνέχεια, το πούλμαν μας μάζεψε και μας πήγε στο μακρινό ταξίδι της επιστροφής, φτάνοντας στο σταθμό λεωφορείων της Βαρκελώνης (Βαρκελώνη Βορρά) για τις 7 μ.μ., προτού ξεκινήσουμε για δείπνο.